معرفی انیمیشن | رؤیای یک دلفین
  • کد مطالب: ۱۸۵۰۳۱
  • /
  • ۲۴ مهر‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۴

معرفی انیمیشن | رؤیای یک دلفین

داستان «رؤیای یک دلفین» درباره‌ی دلفین جوانی به نام دنیل است که برای رسیدن به رؤیایش، محل زندگی خود را ترک کرده و به سمت اقیانوس حرکت می‌کند.

عاطفه جوینی - داستان «رؤیای یک دلفین» درباره‌ی دلفین جوانی به نام دنیل است که برای رسیدن به رؤیایش، محل زندگی خود را ترک کرده و به سمت اقیانوس حرکت می‌کند.

او در این مسیر با ماهی کوچکی به نام کارل دوست می‌شود و همراه با او به سفرش ادامه می‌دهد. رؤیای دنیل موج‌سواری روی بلندترین موج دنیاست و برای رسیدن به این رؤیا دست از تلاش بر نمی‌دارد.

او و کارل مسیر زیادی را در اقیانوس طی می‌کنند تا به مکان مورد نظرشان برسند. آن‌ها می‌دانند بلندترین موج دنیا زمانی اتفاق می‌افتد که خورشید‌گرفتگی رخ بدهد.

آن‌ها در این مسیر با خطراتی مواجه می‌شوند مانند مواجهه با یک ماهی بزرگ و ترسناک به نام لوشس رؤیاخوار که درصدد است رؤیای دنیل را از او بگیرد، اما دنیل با کمک دوستانش و نقشه‌ای هوشمندانه این مشکل را پشت سر می‌گذارد.

در نهایت، او با تلاش و دلسرد نشدن به رؤیایش می‌رسد و همه‌ی دوستانش را خوشحال می‌کند. این انیمیشن در ژانر ماجراجویی محصول سال ۲۰۰۹ و مهم‌ترین پیام آن تلاش و ناامیدنشدن در مسیر تحقق رؤیاها و آرزوها و ارزش دوست‌یابی است.

 

نام:
رؤیای یک دلفین

سال انتشار:
۲۰۰۹

کارگردان:
ادورا اسکالت

کشور سازنده:
ایتالیا، پرو، آلمان

زمان:
۸۲دقیقه

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.